среда, 10. јун 2009.

Nijedan kao ti...

Nijedan nije uspeo da me zavede kao ti,
nijedan nije znao car prave ljubavi.

Svi su lepo govorili,ali laz se u recima krila,
svi su se trudili mili da bih njihova bila.

A onda mi slome srce i ostave,bez stida,
ostave me da placem izmedju ova cetiri zida.

A moja ostavljena dusa,ranjena me boli,
znajuci da niko kao ti ne ume da voli.

Pa zasto mili moj bez tebe laz je sve?
Zasto se ne vracas,cekaju te ruke dve?

Ove ruke koje su same u svako jutro novo,
zele tebe da grle ponovo.

Ovo srce koje te jos uvek voli,
ovo srce koje te ponizno moli.

Zasto se ne vracas nebo moje zvezdano,
zasto me mucis moja najveca rano.

Bez tebe ne mogu da disem vise,
bez tebe srce kuca sve tise.

Ne mogu ovaj bol da izdrzim jos dugo,
vrati se rano,suzo,MOJA NAJVECA TUGO.

****** 

Нема коментара:

Постави коментар